Världens bästa dag!


Jag har haft en underbar födelsedag idag!
Vaknade imorse av att mamma och pappa kom in sjungandes på mitt rum med flagga och presenter.
Gick snabbt ner i köket och öppnade allt, jag fick ett fototält och en klockan utav mamma och pappa.
Av katterna fick jag hårprodukter, hårnålar och hårsnoddar.
Till frukost blev det även plättar, te, juice och vattenmelon.

Sen har jag haft elevens val, vi var ute och fotade i byn, tänkte visa er bilderna imorgon, tog på "tidens gång", förklarar mer imorgon.
Efter elevensval gick jag, Tilde och Isabella o fikade på Björns och sedan gick vi till mig och spelade fotboll.
Nu ikväll, har vi ätit middag med min bror och hans flickvän. Super mysigt!

Ha en bra kväll, kram Frida! :)

Kommentarer
Postat av: isabella

snygg bild!,tack för en superhärlig dag! ;)<3

2011-06-11 @ 11:32:28
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0