Böcker!

Har faktiskt hunnit med en hel del idag, eller nja, kanske inte.
Hade gjort mig i ordning och var helt klar vid två tiden, trodde att jag skulle städa eller träffa min kusin idag, men det blev visst inte så.
Jag har hunnit spela lite sims, kollat några bloggar, kollat på ett halvt avsnitt av "Hellcats" och varit på biblioteket.

Lånade 4 böcker, nu ska jag banne mig läsa. Hehe.
Vad ska jag hitta på nu då?
Funderar på att kolla lite bloggar och kommentera några eller så får jag läsa, det är bara till att välja...

Från vänster: Tusen gånger starkare, En shopaholics bekännelser, Ebbas stil och Diamanten är för evigt!
Har ni läst någon utav dem?

Kram Frida! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0