Frida listar topp 5


Det var ju ett tag sedan vi körde "Frida listar topp 5" nu.
Nu är jag tillbaka och jag vill tipsa om 5 söta toppar som ligger under 500 sträcket.
1.

2.

3.

4.

5.

1. Kostar 149 kronor och finns på ginatricot.se, finns även i färgerna vit, röd och beige.
2. Kostar 149 kronor och finns på ginatricot.se, finns även i färgerna vit, vit/blå randig, någon slags ljusrosa, röd, grå, beige, någon slags brun, svart och blå.
3. Kostar 99 kronor och finns på hm.com, finns även i färgerna stark gul, vit, mörkblå, svart och stark rosa.
4. Kostar 199 kronor på modegallerian.se
5. Kostar 399 kronor på modegallerian.se

Kommentarer
Postat av: julllllla

var ska jag skicka den nya bilden? säg till om du inte gillar den så gör jag en nu ;D

2011-02-02 @ 21:08:06
URL: http://nyidentitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0