Volleybollturnering ♥

Kom hem för en halvtimme sedan från volleyboll turneringen. Jag, Frida och en massa andra tjejer cyklade tillsammans till Södervång (skolan där volleybollturneringen var) Första matchen spelade vi halv nio. Vi vann den, vet inte med hur mycket men jaja. Den andra matchen kommer jag inte ihåg när vi spelade men den förlorade vi. Den tredje matchen vann vi  och den fjärde förlorade vi.
Vi trodde inte det, men vi gick till semi-final men den förlorade vi.
Jag blev väldigt sur eftersom att vi nio så år jag en risifrutti, och sen när jag skulle äta min lunch (pastasallad) så tappade jag ut den på läktaren :P Och sen blev jag superhungrig och sur (jag - de flesta - blir sur när jag inte får mat på länge) Men ett av de fyra killagen från klassen kom till final, och det såg ut som om de skulle vinna. Men i slutet tappade de skitmycket poäng. Men jaja, det var väl ändå en bra dag ♥
Åt precis mellis (eller lunch) ♥
Klockan fyra är det bandy, jag skulle igentligen vilja se på Top Model men men.


Kram Tilde ♥


Suddig bild på mig när jag var yngre, typ nio eller tio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0