<3

(kommer inte på någon bättre rubrik)

Hej bloggen!

Jag vaknade för kanske...50 minuter sedan. Idag ska jag va med Frida, och på kvällen ska vi campa! (we are sooo coola - jag vet att det inte heter 'we are so coola') :D

Jag ska bara äta upp min frukost, duscha, läsa några bloggar till och sedan klä på mig. Jag kommer ta med mig smink till Frida, men inte mina sovsaker nu. Det får jag gå hem och packa ihop senare ;)
Jag och Frida ska sminka oss (eller varandra, jag vet inte) fixa håret och sedan fota! De bästa bilderna kommer självklart upp här :)

Kram /Tilde


Jag igår. (kläderna som ligger i sängen är koftor, jag hade lite problem att välja vilken kofta jag skulle ha :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0