50 kronor rikare (lånar lillasysters data)

Hej bloggen!

Jag har ju tvättat fönster idag, jag skulle få 100 kr. Men jag orkade inte tvätta alla idag, så jag gör de tre sista imorgon ;) Så jag får 50 kronor nu och 50 kronor imorgon!

Förutom att tvätta fönster idag så har jag duschat, målat mina naglar, varit med Melvin, lagat mat och tittat på tv.
Till middag ska vi äta ost (olika ostar på kex och sånt) vilket jag älskar. Jag tror också att vi ska titta på Vänner, vilket vi brukar göra varje kväll här i stugan. Hemma däremot tittar vi på film nästan varje kväll.

Imorgon kommer vi åka hem! Jippie, jag har längtat. Men bara för att jag vill träffa mina kompisar igen, inte efter läxor. Men när vi kommer hem imorgon så kommer det vänta en hög med reklam som jag ska sortera och sedan på lördag dela ut.

Jag vet inte, men jag ska kanske va med Frida på söndag. På måndag hade jag tänkt ha en "skönhets-dag" med mig själv. Duscha, fläta håret, och sedan på kvällen locka det (jag känner för att ha lockigt hår första dagen i skolan)
Sen på tisdag börjar skolan ;)

Kram /Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0