Danske Hollywood fruar och te!

Godkväll alla söta bloggläsare!
Ligger just nu i min säng och kollar på danska hollywood fruar och dricker te.
Skulle egentligen se på fångarna på fortet men fastna framför hollywood fruarna istället, längtar tills svenska hollywood fruar drar igång!
Ska snart sova och jag blir tröttare när jag kollar på tv, blir väl bara uppe i fem/tio minuter till.
Imorgon händer inget speciellt, går i skolan till kvart i tre, och vi har ingen lång håltimme bara 40 minuter..
Efter skolan så ska jag och Tilde och kanske Isabella och Tilde gå och fika och sedan på kvällen blir det ut och jogga, hörs imorgon! :)


Right now, nu måste jag sova!

Godnatt/Frida <3


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-08-30 @ 22:08:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0