En dag på Nötholmen

Hej! Idag vaknade jag kvart över nio av att jag behövde gå på toaletten XD Till frukost åt vi mackor och till lunch (klockan halv fyra) åt vi våfflor! Jag, farmor, mamma och lillasyster tog linfärjan över till Nötholmen. Det är jättefint där! Stora stenar, några små stränder, ett spa-hotell och ett jättefint område som jag kan visa bilder på när jag kommer hem! Vi låg där på en klippa och åt frukt och bara låg där i värmen (det var ingen sol men mycket varmt) Jag gick också runt i den fina miljön och fotade bilderna, bilderna blev ganska bra, men de skulle blivit bättre om jag hade en systemkamera. Till middag åt vi kött och potatisgratäng. Jag hade med mig tre böcker hit (två av dem har jag lånat och en var "Ljudet av ditt hjärta" som jag redan har läst) och jag har läst ut de båda som jag lånat, så när jag kommer hem måste jag låna en ny. Jaja, nu tror jag att ni inte orkar läsa mer om böcker som jag läst ut så.. Kram / Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0