"Hem" imorgon

Hej bloggen! Idag vaknade jag vid tio. Om ni sett mitt tidigare inlägg så vet ni att jag har varit på Saltö. Men innan det så var jag och mamma inne i en godisbutik och köpte godis, som vi ska äta imorgon på vägen hem. Vi var på Saltö i några timmar. Jag och lillasyster gjorde barkbåtar :) haha, jag döpte min till Titanic och lillasyster döpte sin till Vasa-skeppet, fast ingen av dem sjönk :P Efter vi varit på Saltö så spelade vi mini-golf. Det var ett hål som när vi spelade på den banan förra året så åkte alla i familjens bollar i vattnet och samma sak idag..Haha ;) (på det sista hålet gjorde jag hole-in-one !) När vi spelat klart så åt vi glass. Till middag åt vi pizza. Imorgon kommer vi åka hem, men vi ska till stugan så vi kommer åka hem om och hämta kaninerna. Kram/ Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0