Mobilblogg - Åker hem idag!

Hej bloggen! Förlåt för at jag inte bloggade igår, jag hade lite problem med mobilen. Som ni kanske inte visste så bloggar jag detta från min mobil och man kan inte göra bokstäverna tjocka eller kursiva, man kan heller inte gå ner några rader så att det blir ett mellanrum. Men mitt batteri tog slut och på iPhones (iallafall min) så stängs den av och går inte att använda förän den är fulladdad. Fast så jättemycket gjorde det inte att mobilen inte funkade för att jag hade inget speciellt att skriva om förän på kvällen då vi åkte till sjön och tog ett kvällsdopp, superskönt! Runt halv tio körde vi hem från sjön och gjorde en fruktsallad. Nu ska vi åka om ungefär trekvart, fast kanske lite senare för att de måsta vänta på mig...hehe. På vägen hem ska vi stanna på Max (som verkligen har Sveriges godaste hamburgare, om du frågar mig) och köpa milkshake :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0