15e december 2010

Hej bloggen!

Idag är det en helt vanlig tråkig onsdag, inget speciellt har hänt. Efter skolan så bakade jag pepparkakor och åt Rocky Road, mmm.. godaste julgodiset!
Annars har jag inte gjort något speciellt, inte vad jag kan komma på iallfall.

Klockan sju så är det träning, efter det så ska jag, mamma och pappa antagligen se på en film! Har ingen aning om vilken, haha.

Nu ska jag äta en av mina hemmabakade pepparkakor, ta en kopp glögg och fixa morgondagens lucka!

Ha det bra!
Kram Tilde


Gammal bild.


Kommentarer
Postat av: Tarjeinicoline

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-07-01 @ 09:03:56
URL: http://tarjeinicoline.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0