2010 lider mot sitt slut..

Efter att ha sovit 11 timmar varje dag denna veckan så känner jag mig redo för att fira att det snart är ett nytt år.
Ikväll bär det av till Sofie och dem.
Ska ha på mig klänningen jag fick i julklapp, leggings och ett par snygga örhängen och eventuellt ring, halsband eller armband.
Och ja, kameran hänger med!

Hej sötnosar.
Vad tycker ni om min års resumé ?
Som sagt jag har 4 delar som kommer upp under dagen/kvällen.
Har satt dem mellan 4 timmar på varje så om den första kom upp klockan 10.00 så kan ni räkna ut resten.
Vet ni vad jag ska göra nu?
Spela playstation 2 hade nämlingen tänkt att spela "Athens 2004".

Så här såg det ut igår när jag och Tilde spelade, tror att hon förlorade exakt då när bilden togs..

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Tilde & Frida

Vann! :D

2010-12-31 @ 17:14:04
URL: http://bytvillingglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0