21e december 2010

Hej allihopa!
Hur är läget med er idag? Själv så är jag sjuk..
Började igår morse med att jag börja få hosta och hostade lite till och från.
Sen igårkväll när jag kom hem från Vanningen så började jag bli varm, vid halv sex tiden imorse kunde jag inte sova eftersom att mitt huvud värkte, halsen sved, kallsvettades och hostade.
Tog tempen lite senare och hade 38 graders feber.
Har iallafall tagit en tablett och känner mig genast bättre men den går väl snart ut och då blir jag sämre igen.
Som tur var så har jag bara innebandy turnering idag men såkalrt så ville jag inte missa det men jag menar vi har ju inga vanliga lektioner denna veckan så jag missar inget på så sätt.
Jo, julbordet.
Maximal otur det konstiga är ju att förra året när vi hade julbord så var jag också sjuk.

Hoppas på att kunna åka in till stan senare idag och få köpt en klänning tills imorgon när det är avslutning, för den tänker jag inte missa.
Nu ska jag pyssla och titta på tv, hörs senare!

Jag med mitt glas "tropisk juice"

Kram Frida


Kommentarer
Postat av: Tilde lindstam

Hoppas du kommer i morgon!!

Puss o kram!!

(LLL)

2010-12-21 @ 18:59:07
URL: http://www.tildee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0