23e december 2010 - Lillejulafton

Hej alla! Har ni sovit gott i natt? Det har jag iallafall gjort, jag sov i 12 timmar - riktigt skönt!
Jag tror att sova länge var det som behövdes för att få mig må bättre, för det gör jag.

Jag kan inte fatta att det är lillejulafton idag! Det känns som om jag har hoppat över en månad.
Idag ska jag bara vara hemma och slappa, vara ute med Melvin i snön, spela Sims och spela Playstation eller Wii med min lillasyster! Ikväll så ska jag och familjen åka upp till stugan där vi ska fira jul. Jag kommer antagligen inte kunna blogga så mycket där, men jag ska försöka slänga in något mobilinlägg då och då!

Jag kommer självklart ta med min kameran, så när vi kommer hem så får ni se en massa bilder!
Nu ska jag spela Sims!

Ha en bra dag!

Kram Tilde



En gammal bild på Melvin från i februari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0