Bilder och dagens outfit i ett!

Hej bloggen.
Innan idag så skrev jag ett långt blogg inlägg och när jag skulle publicera det så bara försvann allt, j-vla skit.
Och det värsta var ju att det var från mobilen jag hade skrivit det och räkna med att det tar tid att skriva.
Efter skolan så övade jag inför matte provet som jag har i veckan och vid halv fyra så drack jag te med mamma.
Och när vi var färdiga så bakade jag lussekatter.
När jag var färdig och så hade jag både varit och handlat och ätit middag när klockan var tjugo i åtta så gick jag snabbt upp och gjorde vid dagens lucka i julkalender hade tänkt att ta gamla lucia bilder från när jag var liten men jag hann inte eftersom att jag skulle se på top model.




Örhängen - Västervik
Tunika - Små hjärtan
Kofta - Vero Moda
Jeans - JC
Mys strumpor - Ica

Hade inte på mig koftan i skolan, hehe.

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0