Dagen

Hej

Idag var det skolavslutning. Innan vi gick till sporthallen - där avslutningen skulle hållas vid - så samlades vi i ett klassrum där vi fick lite information. Efter avslutningen så gick vi tillbaka till klassrummet, då fick lärarna några presenter och alla elever i klassen fick varsin chokladpralin.

När vi fick gå så skulle jag och några kompisar fika på Björns (ett kafé/konditori eller vad man nu säger).
Efter det så va jag med Chloé (en kompis, men det fattade ni kanske?) och varför jag inte har bloggat tidigare idag är för att jag ville vara social mot Chloé.
Jag hade ju glömt min mobil i skåpet, och därför hade den inget batteri. Det var därför jag inte har svarat på Fridas sms.

Kram Tilde

Hittar ingen bra bild, sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0