Gårdagen

Tänkte berätta lite om gårdagen.
Vi hade ju elevens val igår och vi hade först slöjd sedan promenad och sist julpyssel.
På slöjden satt jag och gjorde massa söta julkort hann inte bli färdig med alla så jag tog hem lite material att jobba med hör hemma någon dag innan julafton.
Och på promenaden gick jag, haha ni får ursäkta min dåliga humor..
När vi hade julpyssel satt jag och "pyntade" tändsticks askar med papper, snören och klistermärken, se bilder nedan!

Efter skolan var jag och Tilde ute o fotade, äntligen tog vi tag i det och fixade en design, blir så glad när jag går in på bloggen nu. Vad tyckte ni?

Vid sex tiden så var jag på Vanningen (ett badhus) med bandy laget, jag hade sååååå skoj.
Vi gjorde allt från att bada i bubbelpoolen, badade i vågorna, åkte rutschkana, fikade och badade i barnpoolen.
Jag och Malin hade hela basängen för oss själva så vi hade tagit bilar som vi satt på och låtsades att vi hade tagit körkort och helt plötsligt så bara trillade vi ner i vattnet, skojigt va?

Mina tändsticks askar!

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0