Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat t...

img_1443 (MMS)

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag, men jag har haft fullt upp! Efter matchen så åkte jag och mamma och fikade med släkten (inte hela släkten då) efter det så delade vi ut reklam. Egentligen så skulle vi göra det imorgon, eftersom att jag mår inte jättebra och det är något konstigt med mitt ben, men det känns skönt att va klar. Denna gången tog det bara 45 minuter, snabbaste någonsin! Vi hörs imorgon, nu måååååååste jag sova!  Godnatt, kram Tilde! (på bilden är det jag, Isabella och Frida)


Kommentarer
Postat av: isabella

älsakr er.

2010-12-21 @ 13:45:12
URL: http://www.isabella-lovisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0