Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat t...

img_1438 (MMS)

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag. Men jag har inte haft tid. Efter basketturneringen så åkte jag och mamma till Höllviken. Där köpte vi några små grejor, t ex. en pennvässare till mig. Sen så har jag varit upptagen med läxor och sånt. Om en stund så ska jag äta. Jag mår inte särskilt bra, jag har riktigt ont i huvudet - det dunkar så jag ska inte va med på träningen ikväll.  Men vi hörs imorgon/senare idag! Kram Tilde


Kommentarer
Postat av: Birgeralbertine

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-02-03 @ 13:37:25
URL: http://birgeralbertine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0