Hemma igen!

Hejsan!
Kom hem för ca en halv timme sedan.
Vi förlorade med 7 - 0.

Vi mötte Landskrona och en fällde mig också blåste domaren och hon bara "hon trillade ju av sig själv" haha så kaxig hon var. OCh sen så höll dem på att dra mig i tröjan och jag bara tänkte ta det lugnt.
Jag hade den första mål chansen i vårt lag, lite duktigt ändå?
Och jag ska kanske börja träna med dem, får se.

Just nu har jag hela huset för mig själv så jag har party.
Nej jag bara skoja jag sitter och äter pizza och försöker blogga samtidigt.
Hade snart tänkt att gå upp och ta undan mina kläder som ligger lite överallt.
Och klockan 17.00 ska jag se på Handbolls finalen, heja SVERIGE ;D
Hoppas verkligen att dem vinner.

Right now!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0