Hmm, något blev fel. Bilden kom först istället för sist... :/


Två snyggingar från i höstas :P
Tänk vad skönt det måste ha varit att slippa frysa så fort man går ut, jag har typ glömt hur det känns.





Hej!

Idag så var det sista "riktiga" dagen i skolan! Vi slutar inte förän på onsdag nästa vecka, men på måndag och tisdag så ska vi ha Elevens Val.
Efter skolan så gick jag och Frida hem till henne och åt varsin pizza (har glömt vad de heter, men sånna små ni vet?)

Klockan tre till halv fem så var jag och Frida på träning, sista träningen detta året. Efter så åkte jag, mamma och lillasyster och köpte en julgran till stugan.
Om en stund så ska jag, mamma och pappa (lillasyster är på ett kalas) äta middag och se på film. Jag tror att vi skulle se en film som hette A-team eller något liknande.

Vad ska ni göra nu ikväll då?

Kram Tilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0