Jul fönster!

Hej, jag verkligen älskar julen men ändå så älskar jag sommaren lika mycket.
Det finns för och nackdelar med båda årstiderna.
Men över till julen som jag har sagt förut så älsakr jag ljustakarna och stjärnorna.
Och i mitt fönster så tycker jag att det är så mysigt på något sätt, lite så flickigt.
Eftersom att ni aldrig har fått se våra rum direkt så hade jag tänkt och visa mitt jul fönster!

Eftersom att blixten var på så fick man inte den jul känslan men när det är släckt och inte blixt är där så är det riktgit mysigt!

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Linusmagnhild

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-04-07 @ 15:52:44
URL: http://linusmagnhild.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0