Kenza!

Hej allihop i vinter vädret.
vilket väder det har varit här i Skåne idag, har varit snöstorm hela dagen.
I skolan så fick dem som åker buss åka hem 2h 20min tidigare än oss vilket alla som kan gå hem tyckte var orättvist eftersom att dem andra inte behöver ta igen.
Men klockan 13.00 så sa 9:orna tills oss att skolan hade stängt, vem blev inte överlycklig?
Haha, så härligt.
Efter skolan så gick jag och Tilde hem till henne och åt för att senare sortera reklam.

Idag hade vi bestämt oss för att åka till Entré och få träffa Kenza, så det var det vi höll på med.
Blev lite annorlunda än vad vi hade tänkt oss.
Kenzas 12.00 flyg blev inställt och det blev flyget hon skulle ta två timmar senare också.
Så hon tog flyget till Kristianstad och sedan taxi till Malmö.
Så hon var där lite över fem tror jag.
Och jag var jätte ledsen eftersom att vi inte kunde åka dit p.g.a snöovädret..
Men pappa kom hem vid 18.00 och sa att vi skulle dit så snabbt ringde jag till Tilde överlyckig och sa att vi skulle dit.
När vi kom dit så när vi stod i kön så dem som var framför oss var dem sista, wiho.
Glad man blir, så jag sa till pappa och han prata med vakterna och dem släppte förbi oss.
Haha när vi väl kom fram till Kenza så var vi så nervösa, men hon var ju jätte snäll och stressad.

Både jag och Kenza var inte så förbereda på fotot.



Kram Frida


Kommentarer
Postat av: LISOU

Mysiga bilder :)

2010-12-03 @ 19:44:26
URL: http://lisou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0