Ont i svanskotan

Jaha, här hade inte hänt så mycket sen jag kollade sist.
Var ute och delade ut reklam med mamma innan, vi gjorde det på en timme, starkt gjort tyckte jag.
Men det hände dock en olycka, jag gick och skulle precis lägga i reklam i en brevlåda också halkar jag på is (som man inte såg) och landar rakt på svanskotan, fy fan asså.
Gör så himla ont hela svanskotan värker.

Sitter just nu med ett par hörlurar på öronen och lyssnar på musik eftersom att min syster har tagit mina högtalare :(
Känner mig ensam utan dem eftersom att jag alltid spelar på ungefär högsta volym med dem och nu sitter jag med ett par hörlurar och har jag dem på det högsta lär jag bli döv.

På bilden så ser ni ringen och örhängena bättre.

Vad har ni gjort idag?
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0