1a december 2010

Hej bloggen.
Tänkt att det redan är 1a December idag.
Idag slutade vi klockan 15.00, usch och blä för onsdagar.
När jag kom hem så ringde Tilde och frågade ifall det gick och va, så jag sa "jag ska bara fika och göra läxan"
Så hon svara okej, sen så ringer hon igen och frågar "Kan jag låna er toalett?" Och jag bara "Varför går du inte där hemma?" Tilde svarade bara att hon inte kom in.
Då blev jag fundersam och frågade "Är du utelåst?" Hon bara "Ja"
Så min reaktion var bara "Varför sa du inte det då?"
Och lilla Tilde svarade "Jag ville inte störa när ni fikade".
Kände mig så taskig efteråt så jag bara kom hem här din lilla gris.
Haha, sen så var hon här tills 18.45.



Fick ingen särskilt bra/knäpp bild på Tilde. :(

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0