Bytvillingglitters Julkalender



För lite mer än ett år sedan så frågade pappa mig ifall jag ville gå på idol finalen i Globen.
Och då sa han att vi skulle dit och kolla.
För exakt, exakt ett år sedan så var jag där nu.
Kommer ihåg att vi var på Vanningen (ett badhus) med klassen och att jag fick gå hem vid tolv för att jag skulle hinna packa och sånt.
Klockan 14.00 (tror jag) skulle vi vara på flygplatsen och jag har för mig att planet gick klockan 16.00.
Vi var inte på hotellet förens lite över 18.00 och vi fixade snabbt till oss och tog tunnelbanan in till Globen.
Det var nog det bästa jag har fått så lite förtidigt i julklapp.
Jag hade med mig en skylt som jag hade gjort i skolan, det var en gitarr med skånska flaggan på där det stod Calle.
Och under gitarren så stod där "Ingen idol utan Calle".

När jag gick i 4:an så ÄLSKADE jag Globen, dem i klassen kommer säkert ihåg det.
Jag var ett riktigt fan utav Globen.
Haha vilket liv.

Eftersom att det var Idol finalen igår så tänkte jag att detta kunde passa, men nu hade jag tänkt att bjuda på några bilder från Idol finalen förra året.
Hade en väldigt dålig kamera då som inte kunde hantera mörkret.

Jag och min fin fina skylt.

Karolina

Rabih & Karolina

Erika

Reza, eller vad hette hon?

En fullsatt Globen.

Mariette

Agnes

Det flesta bilderna är tagna på den lilla "tv:n" som finns i taket på de flesta arenorna eftersom att där var mest ljus.
Och jag var lite dum som inte tog foto på dem som tävlade.

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0