Bytvillingglitters Julkalender


Som jag har sagt förr, tiden går så fort och jag minns knappt själv vad jag har gjort i September och Oktober.
Men här har ni några bilder.

Började läsa boken "Egoboost" med Isabella "Blondinbella" Löwengrip och där med blev den boken en av favoriterna!

Tog ego bilder..

..Och smörgåstårta åt jag.

Tog bilder utomhus då det var varmt och skönt ute..

..Och såg faktiskt ut att ha riktigt skoj


Och myggbett det fick jag

Skulle vara duktig och ta dagens outfit men det spårade ut


Vi fixade vår höst design, vi håller på att fixar vinter designen håll ut


Fick min älskade iPhone

Var och fotograferade på stranden med min syster och hennes familj

Hahaha, jag och Tilde sov över och tog bilder.. Vadå misslyckat?!


Var på halloween fest hos Isabella och Tilde

Så nu har detta tagit mig en halv timme att ladda upp bilderna, men jaja.
Vi hörs, kram Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0