Mina presenter

Ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag men ja hade tänkt att visa er vad jag fick i julklapp. Är så sjukt glad och nöjd med allt mitt.

Parfym, deodorant och dusch kräm

Boken "Elsas Värld" skriven av Sofi Fahrman, fick 2st så ska lämna tillbaka den ena.

body lotion, parfym, dusch kräm

Body lotion

Laila Bagges parfym "You Rock"

Örhängen

Ungefär "vantar" som min farmor har stickat!

Strumpor som min farmor har stickat

Nyårs klänning

Nattlinne

Nattlinne

Bh & Trosor

Sport bh

Glasögon till bandyn

Sims 3 kvällsnöjen

Pengar

Presentkort på H&M

Kamera väska


Ny kamera

Är sååååå himla glad för allting.
TACK ;D
Och eftersom att jag fick kameran nu så har jag över 1000 kronor som jag kan shoppa för (Y)

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0