Fridas års resumé 2010

April:

Jag och familjen åkte till Höganäs med ett par vänner. Räckte ifall man gav mig en klubba och en kamera så kunde jag roa mig.


Jag och Agnes var ute och tog bilder.


Jag och Tilde var ute och tog bilder, ja det tog sin tid att fixa hennes hår.

Jag gjorde en plåtning själv, är nöjd med bilderna jag fick.
Maj:

Jag permanentade håret.


Jag och Tilde lånade min pappas systemkamera och tog bilder.
Juni:


Jag och Tilde lånade pappas systemkamera igen..


Jag åkte till underbart vackra Italien och blev brun.

Kom hem och fick en systemkamera!


Jag och Tilde tog flera bilder.

Då var del 2 också klar nu är det bara ett halv år till.
HÅLL UT ;D

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0