Fridas års resumé 2010

JANUARI:


Jag och Agnes hade sminkat varandra för att sedan ta bilder.

Jag fick en ny kamera vilket innebar nya ego bilder.

Februari:

Detta var en händelse rik dag för mig: vi började blogga på bytvillingglitter, jag fick vinterkräksjukan och Vilgot fyllde 1 år.

Jag började fota med en systemkamera

Jag skulle på fest och mamma hade hjälpt mig med sminket.

Vi och ett gäng andra stack ner till Höllviken och åt pizza för att senare se på bio.
Mars:


Jag och Nora hade föräldrarfritt så vi åt tacos och sprang runt i hela huset och tog bilder med klackskor på.
Tills min pappa ringer och frågar ifall vi vill gå på melodifestivalen som började om 45 minuter.

Jag och Tilde intervjuade Nora (se mer under kategorin "blogg intervjuer") jag lovar vi ångrar oss redan med att ha blogg intervjuer.

Jag och Tilde sminkade varandra och tog sedan foton.

Hade först tänkt att ha hela året i ett inlägg men kände att det blev för mycket så istället har ni mitt 2010 i 4 olika
delar så håll utkik efter del 2, 3 och 4 under dagen.

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0