Gårdagen

Hej, gårdagen ägde. Haha det var tänkt att jag och Nora skulle ha tjej kväll hos mig eftersom mina föräldrar va på Melodifestivalen.
Så när Nora kom gick vi och handla godis och sen åt vi god tacos.
Sen kom klackarskorna fram och då tog vi foton.
Mitt i allt ringde min pappa och fråga ifall vi ville komma och jag fatta inte ett dugg, jag trodde först att det hade hänt något och att vi skulle gå till Malmö Arenan sen visade det sig att han undra ifall vi ville gå på melodifestivalen det var två lediga platser.
 Så vid typ fem över halv åtta kom taxin och vi var framme typ tio, fem i åtta och sista insläppet var klockan kvart i åtta.
Vi satt högst upp i Arenan fatta vad brant det var där trodde jag skulle svimma.
Ja och sen stanna vi kvar lite efteråt, jag och Nora stod och skrek om ni går in på www.svt.se/melodifestivalen
så finns där eftersnack och om man trycker där så pratar hon Hanna Eklöf och när det gått mellan 7 och 9 sekunder hör man hur någon skriker ANNA och det var vi, *STOLT*
Sen åkte vi hem och åt godis. Mums <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0