Liten frågestund

Hur länge har ni känt varandra?
Tilde: Vi träffades i ett visningshus när vi var fyra år (tror jag) och började leka pjätt. Vi sprang fram och tillbaka och de som försökte titta på huset tyckte säkert att vi var lite störiga Sen flyttade vi in i samma område, började i samma klass, samma skola.
Frida: Vi har känt varandra i ungefär 9 fantastiska år!

Har ni någon gång fått höra att ni liknar en kändis?
Tilde: Jag vet inte, kanske men isåfall kommer jag inte ihåg.
Frida: Ja, när jag hade kort och rakt hår fick jag höra att jag likna Gathania som var med i IDOL 2007 ( tror jag )

Vilka andra bloggar följer ni?

Tilde: Jag följer Kenzas och Fokis. Sen tittar jag inn på andra bloggar då och då
Frida: Jag är ett stort fan utav Kenzas blogg. www.kenzas.se

Vad drömmer ni om att bli när ni blir stora?
Tilde:Jag vet inte riktigt, kanske fotograf. Men som tur är så är det några år tills jag måste bestämma mig
Frida: Jag har alltid drömt om att få jobba med barn, men sedan programledare för massa galor vore ju roligt. Eller nej kändis fotograf vill jag nog bli:)

Vilka program är era favorit program?
Tilde: Jag brukar titta på Top Model och Simpsons. Men jag gillar också många andra program
Frida: Mitt favorit program är alla underhållnings program, som Idol, Melodifestivalen, Let´s Dance och massa fler.

Vilken är er favorit stad?

Tilde: Måste man ha varit i staden? Stockholm verkar som en fin stad. Men New York verkar också vara en fin stad (iallafall en liten bit av staden - de "fina" områderna)
Frida: Såklart Vellinge eftersom jag bor här men sedan kommer Stockholm jag älskar verkligen den staden!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0