Fredagsmys :)

Kom hem från bandyträning för ungefär tre kvart sedan. Mamma ska iväg på tjejmiddag med hennes kompisar så jag, Hanna och pappa ska titta på film och äta pizza. I alla hjärtans dagspresent fick jag New Moon, men eftersom att den inte kommit ut på dvd då så skulle jag få den senare. Pappa trodde att jag skulle få den idag, men nehe. SÅ då får man hoppas att den kommer imorgon eftersom att hela famljen ska se den då. Förlåt Frida eftersom att jag tjatar om det hela tiden. Igår tittade jag på Fokis blogg och hon hade ett videoinlägg om hur man fixade en lyckad blogg, och hon sa att man inte skulle skriva för mycket smileysar, jag försöker och jag lyckas ganska bra. Men jag har några frågor:
Tycker ni att vi ska skriva smileysar eller inte, är det jobbig menar jag då.?
Tycker ni om långa inlägg som detta eller vill ni hellre se korta men fler?
Du får också gärna skriva tips och skriva vad du tycker om bloggen :) (förlåt, jag kunde inte låta bli att skriva en smiley)

Kram
Tilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0