Hmm.. gick inte så bra...

Jag va precis inne på olika modebloggar för att få insperation, men det gick inte bra alls... Jag ska berätta en sak: Jag har väldigt dålig fantasi, men vissa dagar får jag väldigt mycket fantasi. Det är jobbigt. Men nu medans jag satt här och skrev detta så kom jag att tänka på Frida och hennes nya Converse. Jag älskar Converse, man kan ha det till ALLT! ( Man kan ha det till klänning i Melodifestivalen som Anna Bergendahl och nästan diskas :P) Såå, jag lägger in lite bilder så olika Converse ;)




Haha, Converse men klack. Vilken bra idé!! <33 Jag skulle kunna ha ett par, om jag får för mamma :P

HISS eller DISS?? <3

Definitivs HISS för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0