Min nya kjol .♥

Nu har jag fotat bilder på min nya kjol !.♥ Kommer ha den på skolavslutningen, vissa tycker kanske att det är lite tidigt att köpa kläder till skolavslutningen nu. Men om jag hittar något som jag gillar jätte mycket nu men bestämmer mig för att köpa den senare, närmare skolavslutningen så kanske den inte finns kvar längre. Har hänt mig innan och ville inte att det skulle hända med denna kjolen .♥ Här kommer bilder:


Hihi, tyget på kjolen. Bilderna kommer under, måste bestämma mig om vilka jag kan ladda upp.





Så nu måste jag tvätta håret och sen äta mellis, göra mig i ordning till en och en halv timmes  bandy.




Hihi // Tilde .♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0