Påsklov :)

Jag hann inte lägga upp några inlägg igår eftersom att när jag kom hem åkte jag och mamma till IKEA. Sen monterade jag ihop mina nya saker och sen skulle jag städa. Mitt run är inte helt klart än, så jag får antagligen städa klar idag eller imorgon. Idag blir det kanske heller inte så många inlägg. Jag och Frida ska på bandy mellan 12 och 14. Och sen ska vi kanske va med Isabella och Tilde.
För er som undrade vad jag och Nora gjorde så här kommer det: Vi spelade spel, EyeToy (hihi), tittade på TV, åt tacos, försökte hoppa på studsematten, spelade kortspel.  Jag tror att det var allt.
Jaja, nu måste jag sminka mig och sen ska jag ringa Frida.
Kramisar
Tilde<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0