Sorry...

Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna. Men nu ska vi nog komma ugång igen ;))
Sitter och tittar i en gammal Julia-tidning från i sommras. Där är det ett reportage om glassarna som kom ut i sommras. Den som fick mest poäng var Magnum Teptation, jag tycker attd et var rätt eftersom att båda smakerna var underbara :) Men sen blev jag lite sur eftersom att min andra favoritglass från i sommras var den där Ben & Jerry's 'Witch, jag älskar den glassen och jag blev sur eftersom att den fick bara 3,9 poäng!
Haha, jag snackar om glassar :PPP Men iallafall här kommer bilderna på glassarna <33

  
Upp:  Ben & Jerry's supergoda 'Wich
Ner:  Magnum Temptation, höger: mörkchoklad    vänster: ljuschoklad



Kommentarer
Postat av: Kjartanronja

Hello, any body here???

2011-06-17 @ 13:52:53
URL: http://kjartanronja.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0