The Day :)

Idag va jag hos Isabella. Vi kollade på gamla bilder på oss och skrattade så att vi nästan dog, bokstavligen talat!! Jag fick ingen luft så mycket som jag skrattade, hahhaah :DDD Vi va ute med Sirro och Fiksus (ursäkta stavningen, vet inte hur de stavas) som är två hundar. Efter det gjorde vi kort och jag gjorde ett till Frida som hon ska få imorgon ;PP Hahaah, det blev ju suuperfiint (<3) Ehhhh... vid fem cyklade jag hem  - Yiipiiee, jag kan ÄNTLIGEN cykla!! - och åt. Och nu sitter jag här och läser bloggar :)
- Jag och Frida ska nog va på torsdag eller fredag ;) Då ska vi antagligen fotta så att det kommer några nya bilder på bloggen.

Hejdå
Tilde <3


Förlåt Isabella om du ser detta, men jag har ingen annan bild på dej<3
Och ingen kan kopiera den, sååå. Men jag tycker att den är suuperfin.
Och jag vill bara säga att bilden är gammal, ISabella ser inté ut exakt så nu ;)












<33


Kommentarer
Postat av: isabella

HAHA OMG FRIDA :O

det va i 1:an alla som ser

den o jag ser absolut inte ut så nu !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0