13e maj - Öland

Hej alla där ute i regnet, eller är det uppehåll hos er?
Iallafall vi kom upp hit vid 11 tiden igår kväll och då hände det inte så mycket, vi kolla lite på tv och åt lite.
Imorse vaknade jag vid 9 men gick upp tjugo över 9..
Sen åt jag frukost, pappa hade varit och köpt bullar, mannagryns bullar är så himla goooodaa.
Sen gjorde jag mig i ordning och sen hände inte så mycket mer eller jo vid halv tolv var jag med Carro då regnade det lite men nu är det uppehåll, jag och Carro har spått varandra, gått runt lite på campingen och sen har vi gungat gungbräda, men just nu är hon hemma och laddar sin mobil!
Just nu sitter jag i soffan med en filt och kuddar och med datorn i famnen och bloggar.. Kan det bli bättre?
Mamma och pappa är och handlar inför tacosen ikväll, men en sak är rätt tråkig typ ingen är här jo några men inte så jätte mycket..

Puss/Frida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0