18e maj 2010

Hej alla ♥

Idag var det skola, tisdag dryga tisdag. Vi äter inte förän tjugo över 12 och då blir dagen väldigt lätt dryg. Vi hade slöjd och jag började på en Morsdags present till mamma. I skolan ät vi någon stark Gulasch-sak, blä enligt mig.
Nora hade ont i magen så jag och Frida fick vara istället.

Väl hemma hos Frida så åt vi, efter det hade vi det lite kul och filmade och fotade. Några bilder kommer kanske upp här, men filmerna kommer inte upp (jag och Frida var lite pinsama och ska därför aldrig visa de här på bloggen)

Gick hem fem över 6 och satte mig här. Det kommer modeinlägg och kanske dagens outfit (om jag på något sätt kan få tag i bilderna som jag och Frida fotade).
Klockan 8 är det Simpsons och idag ska vi antagligen äta kycklingwraps.

Puss o kram /Tilde ♥




Mig idag i svartvitt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0