20e maj 2010

Hej!
Förlåt att jag inte bloggade igår, internet laggade...

Men nu ska jag blogga lite :)
Idag kunde jag ju inte ha följe med Frida så jag cyklade. Mötte en annan kompis på vägen och så cyklade vi till skolan. Jag glömde mina gympakläder i hallen, så jag och en kompis cyklade hem till mig. När vi kom hem så insåg jag att jag hade glömt mina husnycklar i väskan som var på skolan.

Fick vara med på gympan ändå. Vi hade brännboll, mitt lag vann (yes!).
Åhh... vilket väder det har varit idag, drömvädret! När jag kom hem (runt två) var det 20 grader i skuggan. Imorgon ska jag klä på mig lite mer sommriga kläder, för nu måste det ju vara dags...!

Jag ska på scouterna idag, börjar klockan 7. Kommer hem halv 9.

Kram /Tilde




Vårbild som jag fotade i stugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0