21 maj 2010

Hej alla!

Cyklade till skolan tjugo i åtta idag. Kom fram kanske tio minuter senare. Vi började med läslusta, sen tittade vi på film, eng och sen spanska. På spanskan ska vi spela upp Rödluvan på spanska och jag är mormor :) Har fem repliker på spanska och ska se ut som en gammal gumma. Sen ska vi filma när vi spelar och sen ska vi rösta fram den bästa !

Ikväll ska min lillasyster ha kalas och jag har ingen aning vad jag ska göra, tv, data, något annat ??
Jag kommer väl på något.
Blev lite sur igår på tv 3 för att de tagit bort Top Model och satt in Projekt Runaway isället... visst, det är också om mode och så. Men jag gillar Top Model bättre, jag och Frida är ju Top Model freaks!!! (fast tur är del väl att det fortfarande går på tisdagskvällarna, annars skulle jag blivit galen , haha)

Kram /Tilde


Normalt leende, i konstiga färger


Onormalt leende, i konstiga färger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0