22 - 23 maj 2010

Hej bloggen!

I lördags åkte vi upp till stugan, när vi varit i stugan i en halvtimme kom mormor, morfar och min kusin Mollie. Då skulle vi åka till Halmstad och se på mammas kusins tavlor. Har glömt vad stället hette men det var jättefint där (det var vid havet i Halmstad) Efter vi tittat på tavlorna satt vi oss och fikade, jag och lillasystern köpte något som hette "Hoppsan", det var som en avlång gröddbulle. När vi ätit upp så kastade jag och kusin Mollie (snart 3 år) stenar i havet :P På kvällen tittade jag mamma och systern på "Vänner".

Idag har vi städat och fixat i stugan, för att nästa vecka ska min syster ha med sig en kompis och kanske jag. Vi körde hem vid halv fem. När vi kom hem gick jag ut med Melvin, sedan städade jag till honom. Om en stund ska vi äta pizza och titta på film.

<3

Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0