27e maj 2010 - Grattis Selma!

Hej bloggen!

Ville bara säga att när jag gick i tvåan var vi tvungna att ge bort vår älskade hund (Selma) för att jag och pappa var allergiska. Selma är en golden retriever som fyller sju år idag! Grattis, grattis, grattis...!! Saknar henne väldigt mycket (längre ner i inlägget lägger jag in några bilder på henne).

Idag vaknade jag klockan sju, skulle gå en halvtimme senare. Konstigt nog kom jag i tid, håret var snällt idag (bråkade inte med mig) I skolan började jag med NO och slutade med EA (= eget arbete, till er som inte vet vad EA är) 

Kom hem, åt, tog en av familjen gitarrer och försökte spela lite. Gick inte så bra, haha, kan typ bara G, A och D eller vad de heter :P

Bilder på älskade Selma...<3











(jag när jag var liten och Selma 10 veckor)







(jag när jag var typ 10 år och Selma i bakrunden)




(jag, min lillasyster och Selma när jag var runt 7 år)



kram /Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0