28e maj 2010 + dagens outfit

Hej bloggen!

Idag har jag varit i skolan *suck* det var så kallade "Rosendagen". Skulle varit roligare om jag skulle kommit med någon av mina kompisar. Det går ut på att man ska gå till olika stationer och samla ihop bokstäver som man sedan ska skriva ett så långt ord som möjligt. Vårt ord blev "Mosaikdörr".

Idag har vädret varit förvirrande, imorse var det soligt och ganska varmt. Fast sedan när jag skulle gå hem ösregnade det och gissa vad, nu skiner solen!

Klockan 18 ska jag, Frida och resten av bandylaget till Vanningen. Kommer vara klara runt nio. Kommer antagligen inte hinna blogga då. Halv fyra ska jag och syrra cykla in till byn och köpa kaninmat och hö.

På lördag ska jag och Frida titta på bio, och sedan sova över hos Frida.





*Jeans - Vero moda
*Linne - JC
*Kofta och halsband - H&M



Mobba inte bilden, tack! /Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0