4e maj 2010

Hej alla underbara !♥

Hur har er dag varit? Min har väl varit sådär. Försov mig med tio minuter och sen kunde jag inte matcha några kläder så till slut hade jag en halvtimme på mig att sminka mig, fixa håret, klä på mig och äta. Belive it or not, men jag klarade det på en 20 minuter, det är typ rekord för mig!♥

Efter skolan va jag med Frida (som ni kanske fattade, ni är ju inte dumma. Fast jag anklagar inte er som inte såg inläggen från tidigare idag) Vi gjorde läxan, bloggade lite, fixade ny design på bloggen (vad tycks hiss eller diss?) och tittade på "livsviktiga" programmet "Top Model". Runt kvart över 5 gick jag hem och nu sitter jag här.

Om en stund kommer några modeinlägg (inkl. DAGENS OUTFIT om jag får till en bra bild) och sen ska jag äta. Fast inte mycket eftersom att jag fick en Grandiosa hos Frida. Klockan 8 ska jag se på "Simpsons".

Puss o kram från Tilde ♥



Ps. Om ni undrar hur mitt hår blev lockigt/vågigt idag, men inte var det igår. Jag duchade igår kväll och sen somnade jag med blött hår, och så var det helt lockigt när jag vaknade. Fast det kanske bara är mitt hår som blir så ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0