5e maj 2010

Hej snyggningar !♥

Idag är det onsdag. Vaknade i tid för en gång skull, ungefär fem i halv till Frida (ville vara först att se hennes hår, hihi) Sen gick vi till skolan. I skolan började dagen med bild för mig och sen slutade  den med musik. Skulle igentligen vara i den andra gruppen, men jag och några andra tjejer blev inte insläppta (privat anledning var vi kom sent) så de andra tjejerna som inte är min min normala grupp fick va med i min grupp istället (krångligt, jag vet). Och nästa musiklektion ska jag också ha med dem. Vi ska sjunga i mickarna, igentligen gillar jag inte det men jag ska ge det en chans.

Efter skolan gick jag hem med Frida och Om några minuter jag ska hem till henne, vi ska på bandy ;)
Förlåt för mitt onormalt långa inlägg,

Puss o kram / Tilde ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0