6e maj 2010

HEJ!♥

Idag vaknade jag klockan 6 för att jag skulle duscha, jag vet att jag sa att jag skulle göra det igår men jag orkade helt enkelt inte. Efter det försökte jag platta håret, men det gick inte (mitt hår gillar inte att göra som jag vill att det ska göra)

Hade mattedag i skolan (utomhus nästan hela dagen) och det var iskallt jag tror inte att jag frusit så på länge!
Såhär tänkte jag: "Men OMG det är ju maj i maj ska man inte frysa! Man ska kunna gå runt utan jacka, mössa och vantar utan att frysa!"

Gick hem med Frida efter skolan åt, tittade på tv sen satte jag mig här och bloggade. Ska snart in till Trelleborg med mamma och när pappa kommer hem ska vi till IKEA ♥

Puss o hej leverpastej /Tilde♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0