7e maj 2010

Hej alla underbara bloggläsare!♥

Idag är det fredag, dagen vi längtat efter hela veckan! Dagen började med att jag duschade och tre kvart senare gick jag till Frida. I skolan började vi med läslusta och sen blev det matte för både mig och Frida. När skolan slutade klockan ett gick jag och Frida hem till mig. Vi hade precis ätit och hade satt igång datan och så tar min störiga lilla syster den! Sen började hon reta mig så jag och Frida gick hem till henne.

Bandyn började klockan fyra och slutade fem. Efter bandyn åkte vi och hyrde film o köpte godis. Sedanvar det packningsdags för mig, eftersom att jag ska sova över hos Frida. Vi kommer titta på film, äta godis, fota lite och mycket mer.

Imorgon åker jag till stugan, men jag tyvärr inte riktigt förstått det där med mobilbloggning. Men jag kommer tillbaka på söndag och berättar om min helg.

Puss o kram /Tilde ♥

Tog bilden jag laddade upp igår, jag är på Fridas data och orkar inte kolla igenom henne tusentals bilder för att hitta en bra bild på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0