ANNA ANKA SÖKER ASSISTENT

Ja nu ser ni vad jag har kollat på, finalen av Anna Anka söker Assistent.

 

Imorgon blir det Öland men mamma, mormor och morfar, ska bli kul och skönt att vara ledig från skolan!

Vi åker runt halv tio tiden och är där uppe vid två så ni kan ju räkna med att det kommer något inlägg mellan två och tre.

Jag har inte ens hunnit packa haha, jag har inte orkat, men nu känner jag att jag MÅSTE packa ahhhh..
Sen vet jag inte ifall jag ska ha en res väska eller vanlig väska och bla bla bla..
Men om jag glömmer datorn är det synd om mig.

Just det höll på att glömma mitt hår, haha okej det lät lite konstigt men jag permanenta ju om vissa slingor i håret idag, okej bara luggen, det blev riktigt lockigt och fint!

Nej nu ska jag packa, bläääää !

Puss/Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0